Pristatymo ir grąžinimo informacija

Prekių pristatymas

hebis. komanda siekia užtikrinti, kad prekės pasiektų Jūsų namus kaip galima greičiau, tad užsakymus paruošiame ir išsiunčiame per 1-2 dienas po apmokėjimo gavimo.

Jūsų patogumui siūlome šiuos prekių pristatymo būdus:

  • Pristatymas į bet kurį Lietuvos pašto skyrių (registruota siunta);
  • Pristatymas į Jūsų nurodytą LP Express, DPD arba Omniva paštomatą;
  • Pristatymas kurjeriu.

Mums svarbu, kad liktumėte patenkinti prekių pristatymo kokybe, tad Jūsų siuntas supakuosime į tinkamai pritaikytus vokus ar dėžės, kad prekės pristatymo metu nebūtų pažeistos ar sugadintos.

Prekių pristatymo mokestis pateikiamas užpildžius krepšelį bei įvedus pristatymo adresą.

Rekomenduojame gerai apgalvoti savo užsakymą, nes jį pateikę neturėsite galimybės užsakymo papildyti. Jei pateiksite du (ar daugiau) atskirus užsakymus, kiekvienam iš jų bus taikomas pristatymo mokestis.

Prekių grąžinimas

hebis. klientai turi teisę grąžinti gautas prekes per 14 kalendorinių dienų nuo prekių atsiėmimo dienos. 

Jei norite grąžinti prekę, pirmiausia prašome apie tai informuoti mūsų komandą  el.paštu info@hebis.lt

Grąžinti prekes pirkėjas gali, jei laikomąsi šių sąlygų:

  • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė nėra sugadinta;
  • prekė yra nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas jei grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją gavo; 
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

Grąžindamas prekes, pirkėjas už siuntimo išlaidas sumoka pats, kaip numatyta ES teisės aktuose.